EğitmenAdmin
TipOnsite Kurs
TarihOca 28, 2017 - Oca 29, 2017
Süre8 Saat
YerIşık Üniversitesi Maslak Kampüsü
Koltuk13/20
Fiyat250 TL
Satın AlRezervasyon Yap

Eğitimin Amacı:

“Turizmde Dijital Pazarlama” eğitimi FMV Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (IŞIKSEM) ve Uzakrota işbirliği ile 28 – 29 Ocak tarihlerinde toplamda 8 saatlik eğitim programından oluşmaktadır. Turizm şirketleri, bloglar ve kendini dijital pazarlama konusunda geliştirmek isteyen herkese hitap eden programda dijital iletişim sürecindeki stratejilerden, günümüzün dijital pazarlama ekosistemine, turizmde arama motoru optimizasyonundan, içerik pazarlamasına kadar birçok konu yer alacak.

Katılımcı Profili:

Turizm şirketleri, bloglar ve kendini dijital pazarlama konusunda geliştirmek isteyen herkes

Belge:

Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Katılım Belgesi verilecektir.

Eğitimin İçeriği:

4 Ders Saati

Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
Yeni Nesil Dijital Marka Oluşum ve Gelişim Süreci
Geleneksel ile Dijital Medya Kıyaslaması

      • Dijital Pazarlama Stratejileri

Dijital Pazarlama Araçları

      • Web Sitesi: Kurumsal Marka, Mikro Site, E-ticaret, Blog
      • Viral Pazarlama Stratejileri
      • Mobil Pazarlama

Sosyal Medya Stratejileri

      • Sosyal Medya Takip araçları ve kriz yönetimi
      • İçerik ve Hesap Yönetimi
      • Reklam verme, ölçümleme, raporlama, analiz

İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

      • İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar

Dijital Medya Planlama

4 Ders Saati

      • Dijital Pazarlama Stratejileri

Arama Motoru Pazarlaması

      • Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?
      • Arama motorları için içerik hazırlama
      • Google AdWords temelleri

E-mail Marketing Stratejileri

      • Başarılı e-posta pazarlama için teknikler
      • Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu
      • E-mail testleri ve takipleri

Eğitim Süresi ve Tarihleri:

Eğitim toplam 8 saat olarak 2 günde (hafta sonu) gerçekleştirilecektir.